asalasal، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

عسل ناناز

کارتون هایی که من عاشقشونم

1391/5/7 23:48
نویسنده : عسلی
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من توی ادامه عکس کارتونایی که واقعا دوستشون دارمو می زارم

منو عشقممنو عشقممنو عشقم

من از همه بیشتر کارتون های پسلونه دوس دارم و تازه اصلا نمی تونم بگم ررررر!

به جاش می گم للللللللللللل!

http://mahsae-ali.blogfa.com

١_برنارد

٢_لاک پشت های نینجا

٣_اسکوبی دوو(که البته خواهرم هم دوست داره)

٤_پلنگ صورتی(بهش می گم توت فرنگی!)

[تصویر: 676349_DV_L_F.jpg]

٥_وینکس کلاب (بالاخره یه کارتون کاملا دخملونه)

فعلا بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی درسا
8 مرداد 91 2:18
ای حانم پس همه وقت پرشین تون برقراره عزیزم ..... انشاالله همیشه سالم و شاد زندگی کنی .... عسلی میدونی چیه ..... چون عسل خاله هستی پس لینکی عزیزم ......

بله دیگه... پرشین تون کارتوناش عالیه منم شما رو لینک می کنم خاله

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل ناناز می باشد